Martin och Sjutti …..

Behövde ett första pris för att få championatet. Fick 81 poäng lördag och 83 söndag. Blev bästa ekipage och vann ”strömsundspokalen”
//Martin Andersson

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.